8 exerciții pentru a vă ajuta să eliminați grăsimea din abdomen: un simplu program de antrenament

Cum să eliminați grăsimea din abs- ul superior

Cum să eliminați grăsimea subcutanată din abdomen

Avertizări Întăriți zona abdominală inferioară cu o varietate de exerciții. Rectusul abdominis trece de la partea inferioară a pieptului la partea superioară a șoldurilor.

Chiar și oscilațiile regulate ale presei nu ajută întotdeauna la îndepărtarea grăsimii subcutanate din abdomen, iar mușchii pompați se ascund în spatele unui strat de grăsime non-estetic. Dar această problemă nu este insolubilă. Există o serie de exerciții, a căror implementare regulată, în combinație cu procedurile auxiliare, va ajuta la scăderea stratului de grăsime de pe abdomen.

Deși mulți oameni lucrează partea superioară și mijlocie a acestui mușchi cu abdominale și abdominale, pentru a obține un V vizibil și definit, cel mai bine este să includeți exerciții care să lucreze și abdomenul inferior. Un program variat pentru abdomenele inferioare, precum și exerciții specifice pentru creșterea forței și a definiției în acea zonă, vă pot ajuta să îmbunătățiți forța trunchiului și cum să întrebați gf să piardă în greutate reduceți riscul de dureri de spate.

Mai jos veți găsi câteva exemple de exerciții pentru abdomenul inferior care vă pot ajuta să lucrați pe abdomenul în formă de V.

Faceți ridicări de picioare. Acest exercițiu crește forța abdominalelor inferioare, folosindu-le pentru a ridica șoldurile și picioarele de pe sol vertical.

  • CUM SĂ SCAPI DE GRĂSIMEA FLANCULUI - AB EXERCIȚII -
  • Exerciții abdominale Pentru ca stomacul să devină plat, puteți continua dieta, dar este mai bine să combinați pierderea în greutate cu activitățile sportive.
  • Sfaturi de pierdere în greutate înainte de căsătorie
  • Large de salcie albă pentru pierderea în greutate
  • Exercițiul face parte din ecuație Dacă grăsimea din jurul secțiunii tale este necesară pentru a inspira adânc în timp ce te chinui să-ți ceară centura în fiecare dimineață, ai motive să respiri ușor.

Să o facă: Începeți prin a vă întinde pe spate. Puteți utiliza un covor pentru confort. Așezați palmele pe șolduri.

CUM SĂ SCAPI DE GRĂSIMEA FLANCULUI - AB EXERCIȚII - 2021

Ridicați picioarele de pe sol, astfel încât să îndrepte direct spre tavan. Concentrându-vă pe abdomenul inferior, ridicați ușor șoldurile de la sol, menținându-vă picioarele drepte. Țineți o secundă, apoi aduceți-i înapoi la pământ. Folosiți mișcări netede și controlate - nu săriți și nu rupeți.

Cum să te antrenezi pentru a-ți sculpta abs-ul

Faceți acest exercițiu până când vă simțiți clasic ardere, sau pentru 4 seturi de 15 repetări. Faceți ridicări de picioare agățate. Acest exercițiu dificil necesită agățarea cum să eliminați grăsimea din abs- ul superior o bară de tragere. În plus față de antrenamentul abdominalelor inferioare, acest exercițiu vă va îmbunătăți și rezistența la aderență. Pentru al rula: Agățați-vă de o bară verticală sau de o altă bară orizontală puternică.

arde greutăți grele grele a rămas însărcinată după pierderea în greutate

Folosiți un mâner mediu-lat. Corpul tău trebuie să formeze o linie perpendiculară pe sol, cu șoldurile trase ușor înapoi.

pierde greutatea cu hctz pierderea în greutate gucci mane

Ridicați picioarele, cu genunchii îndoiți, pentru a cum să eliminați grăsimea din abs- ul superior un unghi de 90 ° L între coapse și piept. Țineți o secundă, apoi readuceți ușor picioarele înapoi la poziția lor inițială. Evitați rotirea, ruperea sau legănarea picioarelor în timpul execuției. O tehnică incorectă poate duce la durere și rănire. Repetați acest exercițiu până la eșec sau pentru aproximativ seturi de de repetări. Există variații ale acestui exercițiu.

  • Cum să eliminați grăsimea subcutanată din abdomen - Simulatoare sportive
  • Cobra Video: Exercitii pentru topirea grasimilor de pe abdomenIunie Exercițiile lungi, complexe și debilitante nu garantează absența depozitelor de grăsimi iritante în abdomen.
  • Pierderea în greutate ic
  • Compass wellness pierdere în greutate
  • Articole recomandate Luptați să pierdeți grăsimea încăpățânată din burtă?

Pentru a fi mai ușor, puteți folosi o bancă verticală specială, care are perne pentru a vă sprijini brațele. Pentru a crește dificultatea, vă puteți menține picioarele drepte în timp ce le ridicați sau adăugați greutate între picioare.

Aveți însă grijă când încercați să faceți exercițiul mai dificil - încercând să ridicați prea mult în greutate, puteți risca o hernie. Faceți abdomene inversate.

sanctuarul de slăbire taipan 10 kg pierdere de grăsime într- o lună

Aceste exerciții destul de simple sunt o completare excelentă pentru orice program de antrenament. Pentru a le realiza: Începeți prin a vă întinde pe spate cu picioarele ridicate a masuta mica - picioarele ridicate cu genunchii îndoiti.

Cu alte cuvinte, coapsele ar trebui să fie perpendiculare pe sol și tibiile să fie perpendiculare pe coapse.

Cum să obțineți V-Abs

Întindeți brațele cu palmele în contact cu podeaua. Astfel veți avea un echilibru mai bun.

pierde motive de greutate celucor clk non- stimulent recenzii de ardere a grăsimilor

Ținând partea superioară a spatelui nemișcată, folosiți abdomenul inferior pentru a vă ridica șoldurile de la sol. Genunchii ar trebui să se apropie de piept. Țineți o secundă, apoi aduceți ușor șoldurile înapoi pe podea.

bare pentru pierderea în greutate greutatea pierde unelte

Repetați până la eșec sau pentru mai multe seturi de repetări. Puteți crește dificultatea acestui exercițiu ținând o ganteră mică între picioare. Cu toate acestea, aveți grijă ca de obicei atunci când utilizați greutate suplimentară pentru a evita rănirea.

Dormiți bine pentru a reduce grăsimile Baloanele superioare ale burtei când aveți o abundență de grăsime viscerală care țese în interiorul și în jurul organelor voastre. Grăsimea acționează de fapt ca un organ endocrin, provocând inflamații și eliberarea compușilor care contribuie la bolile cardiovasculare, diabetul de tip 2 și alte probleme de sănătate. Din fericire, această grăsime superioară abdominală răspunde destul de mult la eforturile clasice de pierdere în greutate, inclusiv dieta și exercițiile fizice. Deși nu poți viza orice grăsime de pe corp direct pentru ardere, natura biologică activă a grăsimii viscerale face mai ușoară pierderea.

Asumați poziția V. Această poziție necesită să rămâi echilibrat prin valorificarea forței abdominale inferioare.