Cum să pierzi rapid bum și coapsă grăsime [Ghid rapid]

Cum să pierzi grăsimea șoldului și bum, Cum să eliminați coapsele cu grăsime și de ce există grăsime pe șolduri - Cum să slăbiți

Complimentele mele, domnilor și mai ales doamnelor! Astăzi așteptăm o altă notă din ciclu - la cererea lucrătorilor. Permiteți-mi să vă reamintesc că atunci când cititorii adică voi din e-mail-ul proiectului, vin diverse subiecte arzătoare și cele mai interesante la care aș dori să primesc răspunsuri.

De data aceasta domnișoarele au avut noroc :pentru că vom lua în considerare problemele corectării cifrei lor, și anume, cum să reducem volumul șoldurilor. După citire, fiecare dintre voi va avea o idee clară și un plan de acțiune pentru a schimba partea inferioară a corpului. Deci, toată lumea și-a ridicat urechile, începem. Totul despre cum să reduceți volumul șoldurilor Vom începe, ca de obicei, de departe, cu o mică introducere.

cum să pierzi grăsimea șoldului și bum

După cum vă amintiți, în articolele mele anterioare am vorbit deja despre trăsătura generică a tuturor femeilor - pentru a mulțumi cât mai mulți bărbați posibil. Răspunsul, cred, va surprinde multe femei, dar cel mai important dintre ele noi suntem prinși de reprezentanții fertili care au departe de forme model. În special, dacă vorbim despre aceasta, atunci aceasta este o clepsidră și mai ales, după cum au arătat studii recente, o pere.

🍀 Slăbitul începe de dimineață! 7 obiceiuri matinale care te îngrașă - Eu stiu TV

Pentru acele doamne care nu știu, o pere este atunci când partea inferioară coapse, fese este extinsă. Șoldurile abrupte și forma lărgită a bazinului sunt cele care declanșează reflexe profunde în creierul bărbatului, care îi spun că această femelă este fertilă și că poate produce descendenți buni.

12 moduri de a pierde excesul de grăsime de șold în mod natural acasă - Ingrijirea Pielii -

La asta mă refer. Cifrele din oval sunt luate în considerare de bărbați în primul rând atunci când caută un partener pentru procreație. Din aceasta putem concluziona - dacă decideți să reduceți volumul șoldurilor, gândiți-vă dacă aveți nevoie de ea?

La urma urmei, puteți pierde o imensă armată de cavalieri - iubitori de aceste tipuri de figuri. De fapt, să trecem la subiect. Notă: Narațiunea ulterioară va fi cum să pierzi grăsimea șoldului și bum în subcapitole pentru o mai bună asimilare a informațiilor.

Cum se reduce dimensiunea coapsei: cauze de acumulare de grăsime Zona șoldului cum să pierdeți grăsimea șoldului și a feselor cea mai problematică pentru sexul frumos Tu, dragii mei Acolo se depune, în primul rând, tot ce se mănâncă inutil, crescând grăsimea corporală și distribuind pelvisul la dimensiuni indecente.

Acumularea de grăsime cum să pierzi grăsimea șoldului și bum aceste zone coapse, talie a ajutat foarte bine femeile din peșteră să supraviețuiască în timpul secetei și al foametei. Cei care puteau stoca cu ușurință grăsime în coapse aveau tendința de a putea naște și hrăni cum să pierzi grăsimea șoldului și bum copil în timpul secetei. În timpul sarcinii și alăptării, organismul are nevoie de peste de calorii suplimentare pe zi și provin din depozitele de grăsime ale coapsei.

cum să pierzi grăsimea șoldului și bum

Acesta este unul dintre motivele pentru care este atât de dificil să scapi de kilogramele în plus în această zonă - mama natură s-a ocupat de toate. Notă: Lipoproteina lipaza este o enzimă responsabilă de acumularea de grăsimi. Femeile au mai mult din această enzimă în regiunea șoldului. Printre altele, doi hormoni din corpul unei femei - estrogenul și progesteronul joacă un rol important în menținerea unei talii subțiri și a acumulării de țesut adipos în zonele cu probleme, în special în șolduri.

Când echilibrul lor delicat este deranjat, figura femeii suferă modificări de formă. Potrivit oamenilor de știință, estrogenul acționează împotriva acțiunii insulinei, iar progesteronul acționează împotriva cortizolului.

Luați mâncăruri picante

Când ambele sunt produse necontrolat și în exces, aceasta duce la acumularea de grăsime în jurul burticii. Estrogenul este principalul hormon responsabil de creșterea grăsimii corporale din jurul coapselor. Progesteronul lucrează împotriva lui pentru a se opri. Când o femeie este sub stres, stres emoțional ridicat, nivelurile ei sar, ceea ce, la rândul său, suprimă activitatea progesteronului.

Varsta si mostenirea genetica pot contribui la acumularea grasimii la nivelul burtii Greutatea este determinata in mare masura de modul in care echilibrezi caloriile pe care le consumi cu energia pe care o arzi. Daca mananci prea mult si faci prea putina miscare, cel mai probabil vei lua in greutate, acumuland inclusiv mai multa grasime in jurul abdomenului. Varsta si mostenirea genetica sunt doi factori de risc pe care nu-i putem modifica. Cu toate acestea, un raport echilibrat intre caloriile consumate si grasimile arse ajuta la prevenirea cresterii in greutate, in ciuda varstei si mostenirii genetice. Procesul de imbatranire joaca un rol important in acumularea grasimii abdominale.

Ieșirea în această situație este de a ameliora stresul. În plus față de factorii de mai sus, poate fi necesară o reducere a volumului șoldului la femeile care au în mod natural un os pelvian anatomic.

cum să pierzi grăsimea șoldului și bum

Un alt grup de oameni nemulțumiți pot fi numiți mame tinere, în care, ca urmare a nașterii unui copil, și fundul corpului s-a transformat și a devenit mult mai larg. Împreună cu excesul de grăsime corporală, apare o imagine nu complet dezagreabilă. Deci, dacă căutați un răspuns la întrebarea cum să reduceți dimensiunea coapsei, nu vă mai faceți griji. Totuși, totul este rezolvabil și despre asta vom vorbi mai departe. Deci, să aruncăm o privire la materialul de lucru original sau cum văd răspunsul la întrebarea - cum să reduc volumul șoldurilor?

În primul rând, trebuie spus că această lucrare este complexă și constă din următoarele etape: reducerea grăsimii corporale în zona coapsei. Prima etapă se desfășoară printr-un regim, activități aerobice și dietă.

Al doilea este prin exerciții specializate.

cum să pierzi grăsimea șoldului și bum

Să parcurgem fiecare etapă și să începem cu Cum se reduce volumul coapselor datorate grăsimii corporale Pentru a determina domeniul de muncă pentru a scăpa de surplus, este necesar să se facă unele măsurători.

Pentru a face acest lucru, strângeți fesele și trageți înapoi faldul pielii cu două degete. Ceea ce este între degete este gras și vom scăpa de el.

Este posibil să slăbești rapid

Dacă doriți să măsurați mai radical și să determinați procentul total de grăsime corporală, atunci următorul articol vă va ajuta.

Notă: Pierderea grăsimii coapsei este mult mai dificilă decât arderea grăsimii din burtă. Înainte de a face față problemelor de slăbire, trebuie să înțelegeți clar că este imposibil să slăbiți la nivel local, adică doar fesiera stângă sau dreapta.

Cu toate acestea, folosind un set de măsuri diferite dieta, exerciții specifice etc. Deci, să începem examinând problema Corectarea procesului nutritiv În ceea ce privește reducerea grăsimii corporale în zona coapsei, acestea pot fi realizate prin reducerea greutate totală Acesta din urmă apare atunci când se observă un echilibru caloric negativ - se consumă mai mult decât se consumă.

Iată pașii de urmat. Pasul 1. Începeți un jurnal alimentar.

cum să pierzi grăsimea șoldului și bum

Acesta poate fi un caiet obișnuit în care veți introduce informații despre schimbarea dietei. Pasul 2. Reduceți treptat aportul de calorii. Acest lucru va semnaliza corpului să înceapă să utilizeze grăsimea stocată în coapse și abdomen. Pentru a slăbi în siguranță, trebuie să creați un deficit zilnic de inainte de calorii. Folosiți regula porțiilor - mai mult dimineața, mai puțin seara. Pasul 3. Nu sări peste micul dejun. Asigurați-vă că consumați calorii in prima 90 minute după trezire.

Nu te duce la serviciu până nu ai luat un mic dejun consistent. Pasul 4. Mănâncă de ori pe zi.

Cum să eliminați coapsele cu grăsime și de ce există grăsime pe șolduri - Cum să slăbiți

Acest număr de ori afectează cel mai eficient transformarea figurii umane. Aveți gustări sănătoase și fiecare ore. Pasul 5. Dieta cu conținut scăzut de carbohidrați de 2 ori pe săptămână. Studii recente au arătat că poți pierde în greutate semnificativ prin limitarea uneori a aportului de carbohidrați.

Bea mai multă apă

Pasul 6. Eliminați carbohidrații rafinați inclusiv zaharurile. Glucidele trebuie să fie cereale integrale și complexe scăzut și mediu : orez brun, hrișcă, orz perlat, paste de grâu grosier etc. Pasul 7. Mănâncă mai multe fructe și legume. Aceste produse legume - broccoli, sparanghel, spanac, roșii, castraveți; fructe - grapefruit, pomelo, mere verzi ajută procesele digestive și absorbția proteinelor.

În plus, fibrele dietetice favorizează pierderea în greutate. Pasul 8.

Cum se îndepărtează coapsele cu grăsime și de ce există grăsime pe șolduri

Bea multa apa. Cantitatea optimă ar trebui să fie valoarea greutății dvs.

Cum să pierzi grăsimea de șold Cum să pierzi grăsimea de șold pentru om, Pierdeți rapid în greutate pentru șolduri. Video: cum să reduceți șoldurile Doar pierderea în greutate totală poate reduce dimensiunea oricărei părți ale corpului. Odată cu pierderea în greutate și reducerea grăsimii corporale, veți observa că pierdeți grăsimi depozitate în jurul șoldurilor, pe lângă restul corpului.

De exemplu, cu greutate 45 kg este 1,5 litri. Pasul numărul 9.

CUM SĂ PIERZI GRĂSIMEA ȘOLDULUI: EXERCIȚII FIZICE ȘI NUTRIȚIE - MEDICAL -

Pasul Eliminați grăsimile nesănătoase. Evitați grăsimile saturate și trans, mâncați în schimb PUFA-uri sănătoase acizi grași polinesaturați care se găsesc în uleiul de pește, e, diverse nuci de exemplu, migdale, fistic. Acum să trecem la Activitate cardiovasculară Pentru ca kilogramele să înceapă să dispară eficient, trebuie să le includeți în rutina zilnică tipuri diferite activitate aerobă. Utilizați următoarele tipuri de activități cardio.

Mersul pe jos. Mersul pe jos este cea mai ușoară și mai valoroasă activitate pentru a începe să slăbești și volumul șoldului. Mergeți la serviciu sau plecați mai devreme 1 Cum să pierzi grăsimea șoldului și bumurcați singuri scările către apartament, mergeți cu animalele domestice în parcuri. Cumpărați un pedometru și treceți prin ziua comenzii 12 mii de pași minute de mișcare Pe 1 o oră de mers plin de viață poate arde de calorii.

Toate aceste tipuri discrete de activitate aerobă își vor da în curând rezultatele. Alergătorii sunt cel mai bun și mai rapid mod de a scăpa de grăsimea inutilă. Lasă activ fesele, șoldurile și talia. Începe cu minute de jogging într-un ritm ușor, crescând treptat durata piciorului până la minute. Pe 45 o femeie care face jogging minute poate arde calorii.

Numărul 3. Un alt vedere eficientă activitate care te va ajuta să arzi cum să pierzi grăsimea șoldului și bum. S-a dovedit că 30 de minute de înot regulat au ca rezultat o formă mai bună a șoldului și picioare mai subțiri. Pedalatul mult este o modalitate excelentă de a scăpa de acele kilograme în plus. Pe 45 minute poate arde o femeie cu o construcție medie calorii.

Vara, acest tip de activitate este pur și simplu de neînlocuit. Antrenament pe intervale. Utilizați trepte de scară, benzi de alergare, eliptice și biciclete de antrenament care sunt programate pentru antrenamente de intensitate ridicată.

HIT este activitate cu o schimbare bruscă a rezistenței sau a vitezei de la mediu la mare. Cursuri de grup în aerobic, yoga.