HIIT: Cel mai bun antrenament pentru arderea grăsimilor?

Grăsime arderea sprintului hiit. 15 exerciții HIIT pentru pierderea în greutate și construirea musculaturii

HIIT: Cel mai bun antrenament pentru arderea grăsimilor? Care este mai eficient pentru arderea grăsimilor? Antrenamentul pe intervale în teorie și practică Aerobic, cardio?

În prezent vrem să obținem totul cât mai repede și cu un efort cât mai mic. Nu este altfel nici în cazul arderii grăsimilor corporale și îmbunătățirii condiției fizice.

Care este mai eficient? Există multe tipuri de antrenament aerobic.

Cele mai bune 15 antrenamente HIIT pentru arderea grăsimilor

Opiniile diferă cu privire la eficacitatea acestora când vorbim despre arderea grăsimilor. Care dintre ele este cel mai bun pentru a proteja musculatura de la catabolism?

Care este mai eficient pe termen lung? Antrenamentul de tip aerob sau cardio cu intensitate scăzută este cel mai popular în rândul culturiștilor având în vedere că în cazul acestui antrenament pulsul nu crește peste bpm și mușchii nu sunt "în pericol".

Alții favorizează antrenamentul cardio cu un ritm mai rapid și mai intens.

Căutare: HIIT-antrenamentul cardio de mare intensitate Ce ati spune daca ati afla ca este posibil sa ardeti mai multa grasime antrenandu-va mai putin?

De obicei lor nu-i pasă de catabolism. În final, sunt oameni care mixează cele două tipuri de antrenament - așa s-a născut antrenamentul pe intervale. Efectul antrenamentului pe intervale - chiar este cel mai bun?

Grăsime arderea sprintului hiit multe studii care afirmă faptul că cea mai bună metodă pentru arderea grăsimilor este antrenamentul pe intervale.

bilia reflux și pierderea în greutate

Acest tip de antrenament accelerează metabolismul și corpul continuă să ardă grăsimi și după antrenament. Potrivit cercetătorilor, antrenamentul pe intervale continuă să ardă grăsimi și după antrenament și crește rata metabolică bazală.

1 Mile Happy Walk [Walk at Home 1 Mile]

Rata crescută durează chiar și 24 de ore după antrenament! Pe lângă asta, crește și rata consumului de oxigen, prin urmare ardem mai intens caloriile. În timpul antrenamentului de cardio cu intensitate scăzută, corpul începe să ardă grăsimile doar după aproximativ 30 de minute de antrenament.

er grăsime de arzător

În cazul antrenamentului HIIT acesta începe mult mai repede, asta însemnând că putem folosi mai multe grăsimi ca energie în timpul antrenamentului. În plus, HIIT ajută la scăderea rezistenței la insulină și îmbunătățește sensibilitatea la insulină a celulelor musculare.

Arderea grăsimilor prin abordare specială HIIT

Cum e cu catabolismul? Acesta este un pic mai problematic. Până la urmă suntem culturiști și trebuie să luăm în considerare faptul că nu putem face orice tip de antrenament care practic descompune mușchii, nu? Adevărul este că în cazul antrenamentului HIIT, trebuie să luăm în considarare următoarele: datorită naturii antrenamentului, sunt folosite și fibrele musculare cu contracție rapidă fibrele care lucrează și în timpul antrenamentelor cu greutăți pentru o perioadă mai scurtă.

Acest lucru este foarte benefic din mai multe motive. În primul rând ardem mai multe calorii la sprint, în al doilea rând perioada scurtă de timp nu permite descompunerea mușchiilor.

Atenție: nu spunem că în timpul antrenamentului HIIT nu poți pierde masă musculară. Din păcate, poți. Subliniem doar faptul că este mult mai optim decât antrenamentul cardio intens, luând în considerare protecția masei musculare.

Economisești timp!

Arde grasimea cu antrenamentul HIIT (exemplu inclus)

Cât durează un antrenament monoton și lent? Minim 45 grăsime arderea sprintului hiit minute, dar și Antrenamentele scurte și intense pe intervale durează doar de minute.

Adică economisești timp! Important: HIIT-ul nu este recomandat începătorilor. Prima dată trebuie să ai puțină experiență în cardio cu intensitate scăzută.

HIIT: Cel mai bun antrenament pentru arderea grăsimilor?

Trebuie să fii fit pentru a începe un antrenament HIIT. Cum arată un plan de antrenament pe intervale? Pe bandă de alergare! Începe cu minute de încălzire: mergi încet Al doilea pas: Dă-i un boost pulsului cu un sprint de 30 de secunde Al treilea pas: Următorul pas este mersul încet timp de 60 de secunde pentru a calma pulsul Al patrulea pas: Faci de 10 ori pasul 2 și 3 alternând intervalele grele cu cele ușoare.

Al cincilea pas: minute de cooldown În mod normal poți varia antrenamentele. Te poți antrena pe o biciletă eliptică, stepper, bandă de alergare etc.

hill sprints arde grăsime rapid

Dacă vrei chiar poți să faci antrenamente HIIT fără echipamente, la aer liber. Deci, ce mai aștepți?

pierde greutatea rapidă 21 de zile fixă

Funcționează, crede-ne. HIIT-ul este foarte popular și în rândul culturiștilor. Cele mai populare articole în această lună.