DIETA MESOMORPH ȘI SCĂDEREA ÎN GREUTATE - DIETA SANATOASA - 2021

Mesomorph își pierde greutatea cu ușurință. Tip de corp Mesomorph: Ce este, dietă și multe altele

Pe de altă parte, pot crește în greutate la fel de ușor. Cei mesomorph își pierde greutatea cu ușurință încearcă să rămână tăiați pot considera această caracteristică un dezavantaj. Alte tipuri de corp Tipul corpului mezomorf se încadrează slimming rose alte două somatotipuri principale, așa cum este descris de Sheldon.

Tipul corpului mezomorf: Ce este, dietă și multe altele

Ectomorf Un ectomorf se caracterizează printr-o dimensiune mică a cadrului și puțină mesomorph își pierde greutatea cu ușurință corporală. Persoanele care au acest tip de corp pot fi lungi și slabe, cu puțină masă musculară. Este posibil să aibă dificultăți în a se îngrășa și a mușchilor indiferent de ceea ce mănâncă sau fac în sala de sport. Endomorf Caracterizate de grăsime corporală mai mare și mai puțini mușchi, endomorfii pot apărea rotunzi și moi. De asemenea, pot pune kilogramele mai ușor.

nici o pierdere în greutate pe topiramat

Acest lucru nu înseamnă neapărat că persoanele cu acest tip de corp sunt supraponderale. Mai degrabă, sunt mai predispuși să câștige în greutate decât cei care au alte tipuri de corp.

Tipuri de corpuri combinate Oamenii pot avea mai multe tipuri de corp. De exemplu, ecto-endomorfii sunt în formă de pară.

Ectomorful pierde în greutate cu ușurință

Au corpul superior mai subțire și mai mult depozit de grăsime în jumătatea inferioară. Endo-ectomorfele, pe de altă parte, sunt în formă de măr, cu mai multă depozitare de grăsime în partea superioară a corpului, cu șolduri, coapse și picioare mai subțiri.

mese pe zi pentru pierderea în greutate

Dietele care dau cele mai bune rezultate pentru mezomorfe Deoarece tipurile de corp au legătură cu dimensiunea cadrului scheletic și cu tendința ta naturală de a fi mai muscular sau de a depozita mai multe grăsimi, nu îți poți schimba tipul de corp prin consumul unei anumite diete.

Cu toate acestea, vă puteți modifica obiceiurile alimentare pentru a profita la maximum de tipul de corp și pentru a susține o greutate sănătoasă.

Mesomorph își pierde greutatea cu ușurință nou, mezomorfele pot câștiga și pierde mesomorph își pierde greutatea cu ușurință greutate cu ușurință.

Tip de corp Mesomorph: Ce este, dietă și multe altele

Deoarece au o masă musculară mai mare, este posibil să aibă nevoie de mai multe calorii decât alte tipuri de corp, dar este un echilibru delicat. Mesomorfii se pot descurca mai bine pe dietele cu conținut ridicat de proteine, cu un accent mai mic pe carbohidrați.

cuponul de pierdere în greutate horizon

Luați în considerare împărțirea farfuriei în treimi și concentrarea asupra următoarelor grupe de alimente: Proteină pe o treime din placă alimentează mușchii și poate ajuta la repararea mușchilor.

Opțiunile bune includ ouă, carne albă, pește, fasole, linte și lactate bogate în proteine, cum ar fi iaurtul grecesc. Fructe si legume pe o treime din farfurie fac parte dintr-o dietă sănătoasă pentru toate tipurile de corp. Alegeți fructe și legume întregi cu piele în locul soiurilor procesate care conțin zahăr sau sare adăugate.

Get Abs in 2 WEEKS - Abs Workout Challenge

Produsele integrale conțin fibre, antioxidanți și fitochimicale care ajută la susținerea unui sistem imunitar sănătos și la repararea mușchilor. Cereale și grăsimi întregi pe o treime din farfuriecum ar fi quinoa, orezul brun și fulgi de ovăz, ajută la umplerea stomacului și la rotunjirea meselor.

Grăsimile sunt la fel de importante, dar contează alegerea celor potrivite. Opțiunile bune includ uleiuri de nucă de cocos sau de măsline, avocado și nuci și semințe. Pentru a vă determina nevoile calorice, stabiliți o întâlnire cu un nutriționist sau încercați să utilizați un calculator online detaliat care să ia în considerare procentul de grăsime corporală și somatotipul.

DIETA MESOMORPH ȘI SCĂDEREA ÎN GREUTATE - DIETA SANATOASA - 2021

Amintiți-vă: mai mult mușchi înseamnă mai multe calorii necesare pentru a alimenta acești mușchi. Și dacă vă antrenați în mod regulat, va trebui să vă cronometrați alimentele astfel încât să vă optimizați energia și recuperarea. Consumul de gustări mici înainte și după activitate vă poate ajuta.

săptămâna lungă de curățare pentru a pierde în greutate

Cum se joacă genul în tipurile de corp? Femeile tind să aibă mai multă grăsime corporală decât bărbații, însă tipul și dimensiunea corpului sunt două lucruri diferite.

elegance slimming

Atât bărbații, cât și femeile pot avea somatotipul mezomorf. Modul în care factorii de gen nu este chiar clar. Într-un studiu, cercetătorii au descoperit că copiii tind să aibă somatotipuri similare cu mamele lor, deși sunt necesare mai multe cercetări.

În cele din urmă, tipul de corp este determinat de o serie de factori.

pot să pierd greutatea la 45 de ani

Genetica joacă un rol major, dar genul și etnia pot avea, de asemenea, o influență asupra tipului de corp. Culturism cu un tip de corp mezomorf Nu există un antrenament de tăiere și lipire pentru fiecare tip de corp.

Cu toate acestea, persoanele cu un corp mezomorf pot apărea mai musculare decât cele cu alte tipuri de corp. Antrenament cu greutati Nu există un antrenament de tăiere și lipire pentru fiecare tip de corp.

Ectomorf, Endomorf și Mesomorf: Cum să vă antrenați pentru tipul de corp

Cu toate acestea, mezomorfele au o margine naturală cu masa musculară. Se pot descurca bine cu antrenamentul cu greutăți pentru a construi mușchi, până la cinci zile pe săptămână. Alegeți trei sau patru exerciții de antrenament cu greutăți pe cont propriu sau cu ajutorul unui antrenor la sala de sport.

Articol Un meniu de probă de 7 zile pentru tipul de corp Mesomorph Mic dejun Parfait de iaurt grecesc făcut cu dovleac, scorțișoară, nuci și stafide GustareDouă ouă fierte și căpșuni Masa de pranz Salată mare cu legume tocate, bucăți de cartof dulce, avocado și vinaigrette. Înțeles: Deși nu vă puteți schimba structura osoasă sau cadrul, poate fi mai ușor să pierdeți grăsime și să vă construiți mușchiul.

Faceți trei seturi ale fiecărui exercițiu folosind greutăți moderate până la grele cu 8 și 12 repetări în fiecare set. Odihniți-vă între 30 și 90 de secunde între fiecare set. Nu doriți să faceți masă?

Pierdere în greutate makeover greu în cazul în care acestea sunt acum nyla

Puteți menține mușchii făcând mai multe repetări ale exercițiilor cu greutăți mai ușoare. Cardio Exercițiile cardiovasculare pot ajuta mezomorfii care doresc să se aplece.

Luați în considerare adăugarea de 30 până la 45 de minute de cardio, de trei până la cinci ori pe parcursul rutinei săptămânale. Împreună cu exerciții constante, cum ar fi alergatul, înotul sau ciclismul, încercați antrenamentele la intervale de intensitate mare HIIT pentru cea mai mare putere de sablare.

HIIT implică rafale de antrenament intens urmate de intervale mai ușoare, care se repetă pe tot parcursul sesiunii de antrenament.

Ce este dieta mesomorfă? Listă de alimente, Meniu de probă, Beneficii, Mai mult

Mesomorfii care au deja mai puțină grăsime corporală își pot reduce sesiunile de cardio la doar două pe săptămână, în funcție de obiectivele lor. De luat masa Cunoașterea somatotipului dvs. Și anumite exerciții pot ajuta mezomorfii să se ridice sau să se aplece.