3 modalități de a pierde menopauza grăsimea de pe burtă - Pierderea Grăsimii Din Burtă

Pierde grăsimea de burtă după menopauză. Cum să pierzi grăsimea de burtă din menopauză

Abilități Medicale Cum să pierzi menopauza grăsime abdominală Dacă ați lovit menopauza, știți că poate fi dificil să pierdeți grăsimea de pe burtă. Din păcate, aveți tendința de a vă îngrășa în jurul acestei zone atunci când treceți prin menopauză.

Cum să scapi de menopauză Grăsimea stomacului în jurul taliei

Cu toate acestea, nu disperați - puteți lua măsuri pentru a combate creșterea în greutate. Rețineți că este imposibil să vizați pierderea de grăsime într-o zonă; pentru a pierde grăsime în burtă, trebuie să pierzi grăsime în general.

Asigurați-vă că faceți suficient exercițiu, inclusiv antrenament de forță, deoarece poate combate pierderea musculară și o încetinire a metabolismului. De asemenea, verificați-vă dieta pierde grăsimea de burtă după menopauză a vă asigura că mâncați corect și faceți câteva modificări ale stilului de viață pentru a ușura pierderea în greutate. Pași Metodă unu din 3: Lucrul la rutina dvs.

Grăsimea abdominală la menopauză – cauze și soluții, Pierde grăsimea de burtă menopauză

Sfatul standard pentru cât de mult ar trebui să vă exercitați într-o săptămână este de 30 de minute în majoritatea zilelor săptămânii. Dacă nu faci deloc exerciții fizice, depășește această sumă.

Dacă faceți deja acest lucru și totuși nu pierdeți în greutate, poate fi necesar să măriți ceea ce faceți. Deoarece metabolismul dvs. Puteți face orice exercițiu vă place, de la înot și jogging la ciclism sau jucând baschet sau tenis. Mersul pe jos este, de asemenea, bun!

pierde grăsimea de burtă după menopauză diferite tipuri de suplimente de scădere în greutate

Dacă antrenamentele dvs. De exemplu, dacă vă exersați greu timp de 20 de minute și respirați greu în cea mai mare parte a acestuia, puteți scăpa cu 3 ședințe pe săptămână.

Pierde grăsime abdominală după menopauză

Luați un prieten pentru a vă deplasa mai ușor! Vă vor ajuta să vă trageți la răspundere. Pe măsură ce îmbătrânești, poate fi dificil să scapi de greutate, deoarece metabolismul tău încetinește. Adăugarea diferitelor stiluri de antrenament, cum ar fi HIIT, la antrenament poate ajuta la combaterea acestui lucru.

HIIT înseamnă doar alternarea între o ieșire totală pentru o perioadă scurtă și apoi efectuarea unui exercițiu mai lent sau odihnă pentru o perioadă scurtă. Acest lucru vă poate ajuta să ardeți mai multe grăsimi mai repede și, de asemenea, vă poate stimula metabolismul pentru restul zilei.

Ce trebuie să știm despre nutriție la menopauză?

Scopul unui raport 1: 2. Adică, lucrați din greu pentru, să zicem, 30 de secunde, apoi odihniți-vă sau faceți un exercițiu mai lent timp de 60 de secunde.

pierde grăsimea de burtă după menopauză pierderea în greutate 33029

De exemplu, încercați să alergați cât mai mult timp de 30 de secunde, apoi încetiniți și mergeți 60 de secunde. Rulați din nou timp de 30 de secunde și odihniți-vă din nou timp de 60, lucrând timp de de minute. Puteți trece la un raport 1: 1 dacă sunteți mai în formă. Puteți face acest lucru cu aproape orice exercițiu, inclusiv alergarea, ciclismul și înotul.

Cum să pierzi grăsimea de burtă din menopauză, Cand menopauza creste burta ce sa faca

Țintește de fiecare dată sesiuni de 1 oră. Pe măsură ce îmbătrânești, ai tendința de a pierde mușchi în timp, ceea ce îți încetinește metabolismul. Lucrul activ la construirea mușchilor vă va ajuta să mențineți acest metabolism și să pierdeți în greutate, inclusiv în jurul burții.

Pentru a-ți tonifica burtica, încearcă exerciții de bază care lucrează în mod specific acest domeniu, cum ar fi crunchiipresele abdominale și scândurile. Orice lucru care construiește mușchi te va ajuta să slăbești, inclusiv genuflexiunilunges, prese de bancăflotăriși prese de umăr.

Puteți chiar să începeți să folosiți conserve sau sticle de apă pentru greutăți.

Scop: pierde grăsimea abdominală după vârsta de 50 de ani

Nu trebuie să te duci la sală pentru a face mai multă mișcare. Doar adăugați un pic mai mult aici și acolo la ziua dvs. De exemplu, luați scările în loc de lift sau scări rulante și parcați cât mai departe în parcare când vă opriți la magazin. De asemenea, vă puteți folosi pauzele pentru a vă plimba prin clădire la locul de muncă sau pentru a face o tură în jurul biroului când mergeți la baie.

Alternativ, mergi la baie la un alt etaj și urcă scările. În loc să luați metroul tot drumul spre serviciu, coborâți puțin devreme și mergeți restul drumului. Cu cât vă bucurați mai mult de exercițiul pe care îl alegeți, cu atât aveți mai multe șanse să îl faceți! Puteți face lucruri precum aderarea la o ligă de softball sau bowling sau implicarea într-o grădină comunitară.

pierde grăsimea de burtă după menopauză pierderea în greutate metagenes

Joacă-te cu animalele de companie sau cu copiii tăi puțin timp în fiecare zi; sunt siguri că te vor pune în mișcare. Puteți, de asemenea, să puneți muzică și să dansați în timp ce faceți treburile casnice sau groove în timp ce gătiți. Instalați o alunecare de casă în curtea din spate cu copiii dvs. Publicitate Metodă 2 din 3: Schimbarea dietei unu Faceți jumătate din farfurii fructe și legume. Când vă așezați la masă, dacă jumătate din farfurie este umplută cu fructe și legume, probabil că veți mânca mai puține calorii.

În plus, veți rămâne mai plin mai mult timp datorită cantității ridicate de fibre din aceste alimente.

pierde grăsimea de burtă după menopauză gut bugs pierdere în greutate

Mănâncă o mare varietate de culori pentru a obține toți nutrienții! De exemplu, la micul dejun, încercați spanac, roșii și ciuperci în ouă sau avocado și ridichi pe pâine prăjită. Ca gustare, încercați hummus cu legume proaspete crude. La prânz, mâncați o supă pe bază de legume, umpleți o folie cu puțin curcan feliat și tone de legume sau încercați un castron de orez brun acoperit cu broccoli prăjit, conopidă și ciuperci. Pentru cină, alegeți pește asociat cu spanac sotat și sfeclă prăjită, încercați un sos Alfredo făcut din conopidă pierde grăsimea de burtă după menopauză acoperit cu broccoli și ciuperci sau mâncați o salată mare plină cu o mulțime de legume.

Lactatele cu conținut scăzut de grăsimi pot fi, de asemenea, o sursă bună de proteine. Când mănânci carne, urmărește o porție care are aproximativ dimensiunea unui pachet de cărți.

Pierde grăsimea de burtă menopauză, Cuvinte cheie de căutare

Dacă nu sunteți sigur câte calorii consumați în prezent, încercați să vă urmăriți alimentele într-un jurnal sau cu o aplicație pentru alimente. În acest fel, puteți vedea unde puteți reduce. Măsurați-vă întotdeauna alimentele pentru a vedea cât mâncați! În general, oamenii tind să subestimeze cât mănâncă. Reducerea a de calorii ar putea fi la fel de simplă ca schimbarea unui latte aromat cu zahăr pentru o cafea neagră.

Încercați să alegeți floricele de porumb în aer peste chipsuri aromate sau o mână de căpșuni pentru desert, peste înghețată.

Prin urmare, femeile in timpul menopauzei ar trebui sa-si asigure un numar de calorii ce vor fi cheltuite printr-o activitate fizica, mai intensa decat pana acum.

Doar swap-urile simple vă pot ajuta să vă reduceți caloriile. Deși nu trebuie să renunțați la aceste alimente cu totul, acestea pot adăuga o mulțime de calorii inutile în dieta dumneavoastră.

pierde grăsimea de burtă după menopauză tonic de ardere a grăsimilor

Băuturile zaharoase, în special, oferă o mulțime de calorii goale. Încercați să evitați băuturile răcoritoare, băuturile sportive și chiar sucurile, deoarece toate se adună rapid.

În schimb, bea ceai sau cafea neîndulcită, apă spumantă cu fructe în ea sau apă simplă. Dacă doriți ceva dulce după cină, încercați o bucată de fructe sau o bucată mică de ciocolată neagră.

În loc să alegeți 2 cotlet de porc, optați pentru 1. Doar luați puțin mai puțin decât ați face în mod normal. Apoi, după ce ai mâncat și odihnit câteva minute, te poți bucura de mai multe fructe și legume dacă totuși îți este foame. Vă poate ajuta să utilizați plăci mai mici. În acest fel, chiar dacă îl umpleți, nu veți lua atât de mult cât ați face dacă ați folosi o farfurie mai mare.

Dacă mâncați afară, cereți o cutie când vă vor scoate masa.

pierde grăsimea de burtă după menopauză poate nitrofurantoina provoca pierderea în greutate

Împachetați jumătate pentru a lua acasă și mâncați doar jumătate pentru masă. Dacă mănânci chipsuri dintr-o pungă, poți pierde din perspectiva cât mănânci. În schimb, eliminați aceste jetoane, fie numărându-le, fie măsurându-le pentru a obține o dimensiune de pierde grăsimea de burtă după menopauză.

Apoi, pune pachetul deoparte ca să nu obții mai mult.

Cel mai bun mod de a pierde grăsimile menopauzei

De asemenea, asigurați-vă că verificați pachetul, astfel încât să știți ce este o dimensiune de servire! Închizând bucătăria în acest moment, faceți în esență o formă de post intermitent, adică postul pentru o parte a zilei sau a săptămânii. Dacă încetezi să mănânci la 7 p. În plus, unele studii au arătat că această metodă de dietă vă poate ajuta în special să pierdeți grăsimea abdominală.

Nu trebuie să fie ora