Sfaturi pentru pierderea în greutate: De ce femeile au nevoie de grăsime

Pierderea de grăsimi pentru femeie. Concentrați-vă pe calciu, proteine ​​și fibre

Sfaturi pentru pierderea în greutate: De ce femeile au nevoie de grăsime Sfaturi pentru pierderea în greutate: De ce femeile au nevoie de grăsime Este o concepție greșită obișnuită - oh, nu mânca asta, are multă grăsime în ea.

Femeie expertă în pierderea de grăsime, 7 sfaturi despre cum să ardeți grăsimea corporală

Fiii de fitness și cei care nu sunt de fitness presupun că femeile nu ar trebui să aibă niciodată grăsime deloc, dar autorii William D. Ne-am prins cu Lassek și Gaulin pentru a dezvălui mai multe informații grase pe care trebuie să le cunoașteți, așa că atunci când începeți să consumați această grăsime despre care vorbesc, o faceți așa cum trebuie.

Cei mai mulți dintre noi au auzit că grăsimea saturată este foarte nesănătoasă, dar mulți cercetători se întreabă acum dacă acest lucru este adevărat. Grăsimea monoasaturată, ca cea din uleiul de măsline și canola, este legată de o sănătate mai bună. Grasimile polinesaturate sunt singurul tip de grasimi pe care trebuie sa le obtinem din dieta noastra.

cireșe rău pentru pierderea în greutate

Acestea vin sub două forme, omega-3 și omega-6, și ambele sunt importante. În timp ce aproape toată lumea este de acord că a avea multe grăsimi omega-3 este benefic, există dovezi din ce în ce mai mari că grăsimea omega-6 poate să nu fie bună pentru greutate sau sănătate.

  • Slimming kelapa gading
  • CUM FEMEILE PIERD PARTEA SUPERIOARĂ - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ -
  • Ridicați greutățile pentru a micsora grăsimea stomacului Este obișnuit ca femeile să se lupte cu grăsime abdominală mai mică, un mic depozit gras situat în abdomen în scopuri de fertilitate și amortizare și protecție a ovarelor; cu toate acestea, abdomenul superior poate transporta și excesul de grăsime.
  • Cum să îndepărtați grăsimea de sub piept

Diferite tipuri de grăsime dietetică sunt conectate la diferite tipuri de grăsime corporală. Nivelurile mai ridicate pierderea de grăsimi pentru femeie omega-6 sunt legate de niveluri mai mari de grăsimi nefaste ale burticii, în timp ce omega-3 mai mare este legat de grăsimea mai sănătoasă la nivelul picioarelor și șoldurilor.

LG: În timp ce femeile sunt capabile să întreprindă orice fel de muncă sau joacă pe care și le doresc, corpurile lor au fost concepute în funcție de evoluție pentru a fi foarte, foarte bune să aibă copii, indiferent dacă aleg sau nu.

îndepărtați grăsimea din coaste scurte

Toți acești copii sunt foarte unici în ceea ce privește creierele de șapte ori mai mari decât s-ar fi așteptat la alte animale de dimensiunea noastră. Acest lucru înseamnă că organismele femeilor trebuie să poată oferi elementele de bază pentru aceste creiere mari în timpul sarcinii și în timp ce alăptează copiilor lor blocuri care sunt depozitate în grăsimea femeilor.

Pentru copii Pierderea de grăsime feminină peste 40 de ani.

Cel mai important bloc de creare a creierului este grăsimea omega-3 numită DHA, care constituie aproximativ 10 la sută din creierul nostru pierderea de grăsimi pentru femeie să numere apa. Deoarece organismele noastre nu pot face grăsimi omega-3, trebuie să provină din dieta noastră. În timpul sarcinii și în timpul alăptării, cea mai mare parte a acestui DHA provine din grăsimea corporală depozitată a unei femei și acesta este motivul pentru care femeile trebuie să aibă atât de multă grăsime corporală decât alte animale aproximativ 38 de kilograme de grăsime la o femeie care cântărește de kilograme.

SănătateSuplimentele și vitamine Arzătoare de grăsimi puternice în farmacie: sfaturi. Pierderea în greutate în farmacie pentru femei și bărbați Multe femei frumoase sunt nemulțumiți de figura lor. Ei cred că picioarele lor destul de subțire, iar talie ar putea fi mai îngustă.

Deci, femeile au o nevoie incontestabilă de grăsime în corp și de grăsime în dietele lor. LG: Nu este vorba despre cantitatea de grăsime, ci de tipul de grăsime.

ecuația matematică de a pierde în greutate

Corpurile noastre pot produce grăsimi saturate și monoinsaturate din zahăr sau amidon, așa că nu avem o nevoie minimă pentru acestea, atât timp cât avem o mulțime de carbohidrați. Cu toate acestea, corpurile noastre nu pot face grăsimile polinesaturate de care avem nevoie pentru creierul nostru, așa că acestea trebuie să provină din dieta noastră. Ambele tipuri de grăsimi esențiale-omega-3 și omega-6 sunt necesare; ele joacă o serie de roluri importante, în special în celulele din creierul nostru.

LG: A avea multă grăsime omega-3 este important pentru fiecare etapă de viață.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Pentru femeile care ar putea dori să aibă copii în viitor, o dietă bogată în omega-3 este deosebit de importantă pentru a acumula conținutul de DHA din grăsimea lor corporală, deoarece acea grăsime este de unde provine cea mai mare parte a DHA. Deoarece există unele dovezi că omega-3 ajută mușchii să funcționeze mai bine, probabil că femeile mai active vor beneficia de mai mult în alimentația lor. Pentru femeile în vârstă, omega-3 este important pentru o sănătate bună și pentru a reduce riscul de boală Alzheimer.

hades burner de grăsime

Pentru sugari și copii, obținerea suficientă grăsime omega-3 este pierderea de grăsimi pentru femeie de importantă, deoarece organismul și creierul lor sunt în continuă creștere și se dezvoltă. DHA și EPA sunt cele mai importante și active forme de omega-3, iar cea mai abundentă sursă atât pentru pește cât și pentru fructe de mare, în special pește gras.

Din păcate, toți peștele și fructele de mare sunt, de asemenea, contaminate cu mercur, o otravă cerebrală, iar FDA recomandă ca femeile și copiii să nu aibă mai mult de 12 uncii de pește pe săptămână, limitate la cele care au niveluri mai scăzute de mercur avem o listă în cartea noastră.

Femeie expertă în pierderea de grăsime - Căi de a pierde grăsime corporală

Capsulele de ulei de pește sau lichidul pot oferi o sursă suplimentară și mai sigură de DHA și EPA, deoarece pierdere în greutate baruri nz sunt de obicei distilate pentru a îndepărta mercurul și alte impurități, iar DHA din alge este disponibil pentru cei care nu mănâncă pește. Forma de bază a acidului omega-3, alfa-linolenic, este de asemenea bună, deoarece se poate transforma în EPA și DHA în corpul nostru, deși nu foarte eficient.

Aceasta se găsește în toate plantele verzi, dar cele mai bune surse sunt semințele de in și nuci, și semințele de in, canola și uleiurile de nuc. Grăsimile monoasaturate, precum cele din uleiul de măsline și canola, par să fie benefice pentru sănătate.

Sfaturi pentru pierderea în greutate: De ce femeile au nevoie de grăsime

De ce să rămânem departe? LG: Problema noastră actuală este că avem prea multe omega-6 în dietele noastre.

Aceste uleiuri se găsesc în principal în alimente prăjite, cum ar fi chipsuri, cartofi prăjiți și produse coapte comerciale. De asemenea, li se adaugă și alte alimente procesate pentru a crește cantitatea de grăsime, deoarece grăsimea face ca alimentele să aibă un gust mai bun. Pe cât posibil, limitați alimentele rapide, alimentele de restaurant și produsele procesate din supermarket, deoarece aceste alimente tind să aibă foarte multe grăsimi omega Al doilea tip de omega-6 din care obținem prea mult este acidul arahidonic, iar acesta se găsește în carnea și ouăle de la animale în special păsările de curte hrănite cu porumb și alte cereale, care sunt tipurile de carne pe care le găsești de obicei în supermarketuri.

Alegerea Editorului.