15 recomandări de filme romantice de vizionat alături de partenerul de viață

Poți să pierzi în greutate în 60 de zile, Cuvinte cheie de căutare

Diete cu foarte putine calorii Emisiile de televiziune cu pierderi în greutate te determină să crezi că scăderea a 60 de kilograme în patru luni este un obiectiv realizabil.

poți să pierzi în greutate în 60 de zile

Cu excepția cazului în care aveți o cantitate masivă de pierdut, totuși, o pierdere de 60 de kilograme nu este un obiectiv sigur de atins într-o perioadă de 16 săptămâni. Folosiți cele patru luni pentru a stabili obiceiuri sănătoase care vă ajută să pierdeți până la 32 de kilograme și să vă setați să atingeți obiectivul într-o perioadă mai rezonabilă între 7 și 8 luni. Mâncarea sănătoasă și exercițiile fizice vă ajută să pierdeți kilograme și centimetri.

Un kilogram de grăsime este egal cu 3.

poți să pierzi în greutate în 60 de zile

Pentru a realiza acest lucru pe patru luni, trebuie să creați un deficit de 1. Având în vedere că 1. Pentru a atinge acest deficit, ar trebui să vă limitați aportul alimentar la aproape înfometare.

poți să pierzi în greutate în 60 de zile

Consumul mai mic de 1. Ai mai rămas cu puțină energie pentru exercițiul necesar pentru îndeplinirea acestui obiectiv ambițios.

Despre nutritie Ai depus multe eforturi pentru a slabi — ai adoptat o alimentatie hipocalorica si ai facut multa miscare, iar cand au aparut rezultatele, te-ai simtit mai bine. Insa, in prezent, fara vreun motiv, acul cantarului s-a oprit. Aceasta stagnare a greutatii in cadrul unei cure de slabire se numeste faza de platou. Nu fii descurajata!

Chiar dacă ați putea să faceți exerciții fizice și să alimentați suficient pentru a crea deficitul de 1. O rată mai rezonabilă și mai sănătoasă de pierdere în greutate este de 1 până la 2 kilograme pe săptămână, afirmă Centrele pentru controlul și prevenirea bolilor.

Acest lucru necesită un deficit zilnic de până la 1.

Generalitati

Deși este încă dificil să se mențină, acest deficit este mai ușor de respectat pe termen lung și duce la pierderea în greutate pe care ai mai multe șanse de a-l opri. Atunci când slăbești prea repede, de obicei se întoarce rapid - adesea cu câteva kilograme în plus. Cum să mănânci poți să pierzi în greutate în 60 de zile pierzi 60 de lire sterline Reducerea caloriilor și limitarea porțiilor vă pot ajuta să pierdeți în greutate, dacă mâncați suficient pentru a vă menține greutatea actuală.

O revizuire la dieta ta, însă, creează noi obiceiuri și îți umple farfuria cu alimente care oferă nutriție și satiție optimă. Limitați consumul de alimente calorii goale - cele cu puțină nutriție - cum ar fi zahărul, produsele făinoase albe și grăsimile saturate.

Gătiți mai multe mese acasă, decât să mâncați la restaurante, care adesea prezintă porțiuni umflate și calorii pe care nu le așteptați în uleiuri și zahăr adăugate. Folosiți metode de gătit, cum ar fi fierberea, grătarul, coacerea și amestecarea.

Pierdere rapidă în greutate - Poți pierde cu adevărat 60lbs în 30 de zile?

Ideile pentru mesele de acasă care nu necesită mult timp sau abilități de gătit includ un ou și albușuri de ou amestecate cu spanac, ciuperci și o lingură sau două de brânză cu conținut scăzut de grăsime, cu o brioșă engleză cu cereale întregi; piept de pui amestecat cu ciuperci și mazăre de zăpadă; pește copt cu orez brun și sparanghel aburit; și un sandviș de vită prăjit pe pâine integrală cu muștar, salată și roșii cu un măr. Gustările constau în majoritatea alimentelor neprocesate, cum ar fi fructe proaspete, iaurt cu conținut scăzut de grăsimi, biscuite de grâu țesute cu porții moderate de hummus și brânză de casă cu conținut scăzut de grăsime, cu struguri sau afine.

Exercitiul este cheia pierderii in greutate Fără exerciții fizice, pierderea în greutate este mai grea și are ca rezultat o pierdere notabilă de masă musculară care încetinește metabolismul și vă diminuează sănătatea.

Activitatea cardiovasculară cu intensitate moderată care depășește de minute pe săptămână este necesară pentru a pierde din greutate notabilă, spune Colegiul American de Medicină Sportivă. Acest lucru se ridică la minimum 50 de minute, de cinci ori pe săptămână, de poți să pierzi în greutate în 60 de zile precum mersul rapid, calistenica, împingerea unei mașini de tuns iarba, jocul de tenis dublat sau yoga care curge.

Este posibil să fie necesar un cardio mai intens sub formă de jogging, antrenament de circuit sau ciclism pentru a crește în mod adecvat ritmul cardiac și pentru a sparge transpirația pentru unele persoane. Antrenamentul de forță de cel puțin două ori pe săptămână te ajută să îți păstrezi mușchiul slab în ciuda deficitului tău de calorii. Veți construi, de asemenea, mușchii, nu stilul constructor de corp, ci funcțional, astfel încât metabolismul dvs.

Cum să mănânci să pierzi 60 de lire sterline

Aveți scopul de a lucra toate grupele musculare majore, inclusiv spatele, pieptul, brațele, picioarele, șoldurile, abdomenul și umerii.

Faceți cel puțin un set de opt până la 12 repetări ale fiecărui exercițiu folosind o greutate care vă duce la oboseală în ultimele două sau trei repetări. În timp, adăugați mai multe exerciții, o greutate mai mare și seturi suplimentare pentru a vedea în continuare schimbarea.

Platouri pentru pierderea greutății Pe măsură ce pierdeți în greutate, este posibil să fie nevoie să vă ajustați aportul de calorii și să practicați rutina pentru a vedea rezultatele, deoarece corpul dvs.

  • Trader joes pierdere în greutate
  • Îndepărtați tumora de grăsimi

Pentru fiecare 5 kilograme pe care le pierzi, vei avea nevoie de 25 până la 50 de calorii mai puțin pentru a-ți menține greutatea. După 4 luni și până la 30 de kilograme pierdute, este nevoie de până la de calorii mai puțin pentru a-ți menține greutatea decât a făcut-o când ai început.

Cât ar dura să pierzi 60 de lire sterline pe o bandă de alergat?

Accelerează exercițiile sau reduce mai puțin caloriile pentru a continua să pierzi în greutate la ritmul care te va ajuta să îți atingi obiectivul. Nu uitați să nu mâncați mai puțin de 1. Diete cu foarte putine calorii Dietele cu un conținut scăzut de calorii sunt supravegheate de personalul medical și oferă doar - 1.

  • Liv 52 ajută la pierderea în greutate
  • Pierde afirmațiile de grăsime

Acestea sunt garantate numai atunci când greutatea unei persoane îi pune în pericol sănătatea imediată. Cei mai mulți furnizori medicali nu vor pune o persoană pe un astfel de plan scăzut de calorii pentru mai mult de 12 săptămâni, din cauza potențialului de complicații medicale.

POȚI PIERDE 60 KG. ÎN PATRU LUNI? - DIETE PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE - 2021

Pierderea în greutate posibilă este de 3 - 5 kilograme pe săptămână - cu o pierdere medie de 44 de kilograme în 12 săptămâni - dar nu există nicio garanție că veți pierde în greutate rapid. Chiar dacă atingeți această pierdere în greutate în trei luni, v-ar fi greu să pierdeți încă 16 kilograme într-o lună pentru a vă atinge obiectivul de pierdere în greutate de 60 de kilograme. Programul constă în înlocuitori de masă specifice, adesea agități, care sunt dezvoltate pentru a fi complete din punct de vedere nutrițional.

Nu ar trebui să încercați niciodată un astfel de plan cu calorii scăzute fără îndrumarea medicului.