5 moduri de a vă face dieta să funcționeze mai bine

Scrieți obiectivele privind pierderea în greutate. Cum să începeți să pierdeți în greutate

Barierele la pierderea în greutate pot fi mari și provocatoare pentru a face față sau pot fi mai mici și ușor de evitat cu planificarea și pregătirea. Studiile au arătat că identificarea barierelor sau a obstacolelor în pierdere în greutate disperată pierderii în greutate înainte de a pierde în greutate poate ajuta la prevenirea pierderii în greutate și a eșecului timpuriu într-un program de dietă sau scădere în greutate.

Pentru a vă ajuta să vă identificați obstacolele personale în ceea ce privește pierderea în greutate, petreceți o scurtă perioadă de jurnalizare și elaborați modalități de a gestiona și a obține în jurul acestor blocuri frustrante. Cu cât petreceți mai mult timp cu identificarea barierelor, cu atât veți avea mai mult succes cu pierderea în greutate. Cap 1 Identificarea blocajelor de comportament 1 Începeți un jurnal de produse alimentare și activități.

boala crohn fără pierdere în greutate

Pentru a vă ajuta să vă dați seama ce sunt unele dintre barierele dvs. Acest lucru vă poate ajuta să vedeți lucrurile pe care trebuie să le schimbați. Pentru a începe jurnalizarea, vă recomandăm să cumpărați un jurnal de hârtie și stilouri sau să descărcați o aplicație pe calculatorul sau pe smartphone-ul dvs. Notați tot ce mănânci. Urmăriți micul dejun, prânzul, cina, gustările și băuturile pe care le consumați zilnic. Avantajul unei aplicații este că poate avea informații despre calorii și nutriție despre alimentele obișnuite, astfel încât să puteți urmări cu ușurință câte calorii consumați într-o scrieți obiectivele privind pierderea în greutate.

În plus, ține evidența activităților dvs. Acest lucru ar putea fi planificat și structurat exercitarea cum ar fi timpul petrecut la sala de sportîn plus față de activitatea de stil de viață de mers pe jos și în jos pe scări sau parcare mai departe.

Stabilirea obiectivelor pentru pierderea în greutate

Unele aplicații vă pot permite să vă sincronizați cu un tracker de fitness, cum ar fi un FitBit. Examinați aceste informații și vedeți dacă există ceva care apare în mintea dvs.

De exemplu, observați că sunteți grăbit în dimineața și că vă opriți la un restaurant de tip fast-food pentru a lua micul dejun în fiecare zi sau dacă aveți mai multe șanse de a vă overindulge după o zi deosebit de stresantă la locul de muncă.

Sau puteți observa că rareori se încadrează în activitatea fizică structurată în timpul liber. Un blocaj comun pentru pierderea in greutate de succes este ceea ce si unde mananci. Dacă de obicei mâncați în mod regulat, poate fi greu să rămânem la un plan de dietă. Deși există opțiuni sănătoase la multe restaurante, chiar și aceste mese au de obicei o cantitate mai mare de calorii decât cele făcute la domiciliu [3]. Când mâncați zilnic sau chiar de mai multe ori pe săptămână, aceste mese de restaurante cu conținut mai ridicat de calorii pot face dificilă îndeplinirea unui plan de dietă cu conținut redus de calorii.

Urmăriți câte mese consumați în fiecare săptămână.

Motivația care te ajută să slăbești

De-a lungul timpului, puteți reduce lent masa de masă, astfel încât să mâncați mai multe mâncăruri ambalate sau mănâncă acasă. Ca un bonus, tăierea înapoi la consumul de alimente poate economisi, de asemenea, bani. Un jucător cheie pentru pierderea în greutate și întreținerea cu succes a greutății este exercitarea și activitatea regulată; totuși, dacă aveți un loc de muncă sedentar, puteți face mai activă să rămâneți activă.

Activitatea fizică regulată, în special activitatea aerobică, vă va ajuta să pierdeți în greutate; totuși, este și mai important pentru o întreținere reușită a greutății. Dacă sunteți legat de birou timp de opt, nouă sau chiar zece ore pe zi, acest lucru vă poate limita foarte mult capacitatea de a fi activ.

Meditatie pentru pierderea in greutate

În plus, dacă aveți o navetă lungă, acest lucru vă va face nu numai să vă petreceți scrieți obiectivele privind pierderea în greutate mult timp în ședință, ci să scăpați timpul liber pentru a vă exercita. Efectuați un program pentru a vă ajuta să vedeți vizual unde puteți adăuga chiar și 10 sau 20 de minute de activitate fizică. Acest lucru vă poate ajuta să vă mențineți la un plan de exerciții mai consistent.

În plus față de bariere și obstacole în calea pierderii în greutate, ar trebui să evaluați disponibilitatea de a vă schimba. Aceasta corespunde barierelor dvs.

Cum să identificați blocajele de pierdere în greutate

S-ar putea să vă doriți cu adevărat să pierdeți în greutate, dar este posibil să nu fiți gata să vă schimbați cu adevărat stilul de viață pentru a duce la pierderea în greutate pe termen lung și la întreținere. Dacă aveți prea multe bariere și obstacole în calea pierderii în greutate sau nu știți cum să obțineți aceste blocaje, este posibil să nu vă simțiți gata să vă schimbați. Cu cât lucrați mai mult la găsirea exactă a barierelor scrieți obiectivele privind pierderea în greutate calea pierderii în greutate și scrieți obiectivele privind pierderea în greutate elaborarea unui plan care să confere aceste bariere, cu atât mai mult veți fi pregătiți să vă modificați stilul de viață.

Cap 2 Considerând dacă obiectivele dvs. Toata lumea va avea unele bariere si obstacole in calea pierderii in greutate. Pentru a vă identifica, începeți să scrieți obiectivele privind pierderea în greutate.

Aceasta inseamna sa faci mai intai matematica, cum ar fi determinarea aportului zilnic de calorii si cat de multe calorii va trebui sa taie pentru a incepe sa scada in greutate.

Un alt lucru care trebuie tinut cont este faptul ca de calorii sunt egale cu aproximativ 1 lire. Când vă scrieți obiectivele de scădere în greutate și obțineți aceste specificități în jos pat, blocajele dvs.

Pentru a începe acest lucru, scrieți-vă obiectivele de scădere în greutate - dar asigurați-vă că sunteți foarte specific.

  1. Cum să identificați blocajele de pierdere în greutate - eduCum
  2. Deserturi sănătoase pentru pierderea de grăsimi
  3. Sfaturi si trucuri concluzii Adesea, secretul se află la suprafață: persoanele care doresc să slăbească pur și simplu nu au motivația de a slăbi.
  4. Focuri de ardere a grăsimilor
  5. Cum să-ți atingi obiectivele de pierdere în greutate de vară "S.
  6. Pierdere în greutate 10 kilograme pe lună
  7. Puncte de reținut Nu pierdeți în greutate la o dietă vegană?

De asemenea, scrieți specificul despre cum veți pierde greutatea. De exemplu, ați putea începe cu un obiectiv cum ar fi: "Vreau să pierd 25 de lire sterline în următoarele trei luni.

Planul meu este să exerciți patru zile pe săptămână timp de 45 de minute, să descărcați o aplicație de urmărire a caloriilor și să mă limitez la 1. Pentru a pierde 25 de kilograme, trebuie să elimini Aceasta înseamnă că veți avea nevoie de un deficit de de calorii în fiecare zi pentru cele 90 de zile.

Dacă tăiați de calorii în fiecare scrieți obiectivele privind pierderea în greutate, ar trebui să ardeți în continuare de calorii în fiecare zi ar putea să ardeți acest lucru alergând de 3,75 mile în 45 de minute - scrieți obiectivele privind pierderea în greutate. Acesta nu este probabil un obiectiv realist. Un obiectiv revizuit ar putea fi: "Vreau să pierd cel scrieți obiectivele privind pierderea în greutate 15 de lire sterline în următoarele trei luni.

Planul meu este să descarc o aplicație de urmărire a caloriilor și să reduc de calorii din consumul meu zilnic, să nu mai beau sifon regulat și să fiu sigur că jumătate din mesele și gustările sunt fructe sau legume. În plus, voi exerciți patru zile pe săptămână timp de 45 de minute. S-ar putea să descoperiți că lucrul pe parcursul a 45 de minute, patru zile pe săptămână, nu funcționează pentru dvs.

Este mai bine să vă schimbați obiectivul spre ceva realizabil decât să setați un obiectiv nerealist și să deveniți frustrat atunci când în mod clar nu îl puteți atinge.

Poți să-ți trimiți textul cu privire la pierderea în greutate?

Când vă stabiliți obiectivele de scădere în greutate, probabil că vă gândiți la ce tip de dietă să urmați. Fiți conștienți de faptul că tipul de dietă pe care îl alegeți ar putea deveni un obstacol în calea pierderii în greutate. Există o varietate de diete, planuri de dietă și produse disponibile pe piață astăzi; cu toate acestea, nu toate sunt sigure sau o metodă durabilă pentru pierderea în greutate.

Dietele care oferă o reparație rapidă fără a fi nevoie să vă schimbați dieta sau stilul de viață sau dietele care oferă cantități mari de pierdere în greutate într-o scurtă dietă va deveni un obstacol.

pierde greutatea într- o săptămână ușor

Aceste diete de mâncare sau tendință nu produc, în general, rezultatele anunțate și, de multe ori, dietele ajung să recâștige toată greutatea plus câteva kilograme în plus după ce au urmat aceste diete. În loc să căutați să pierdeți 10 kilograme în 10 zile sau să faceți o dietă curată, alegeți o dietă sigură și durabilă care vă va ajuta să pierdeți greutatea lentă pe o perioadă mai lungă de timp - să faceți o schimbare a stilului de viață în ceea ce privește modul în care mâncați și gândiți alimente, nu doar o dietă temporară, nesustenabilă.

Cum să scrieți obiective de pierdere în greutate

Sunteți mult mai probabil să aveți succes atunci când renunțați scrieți obiectivele privind pierderea în greutate regimul de mâncare sau la prăbușirea dietei. De asemenea, trebuie să aruncați o privire asupra obiectivelor dvs. Multe diete vin cu un cost și acest lucru trebuie luat în considerare.

Costurile ridicate ale multor diete și produselor dietetice pot fi un obstacol în calea succesului tău. Încercați să evitați produse care sunt prea scumpe și nu se vor încadra în bugetul dvs. Acestea trebuie să fie durabile, dar și durabile din punct de vedere financiar. Uitați-vă la bugetul dvs. Dacă nu, va trebui să găsiți o altă dietă pentru a urma. Cap 3 Abordarea barierelor de pierdere în greutate 1 Scrieți blocajele dvs.

Odată ce ați făcut unele jurnalizare și scrise obiectivele dvs. Puteți alege să petreceți câteva zile în care să vă gândiți la obiectivele privind pierderea în greutate, scrieți obiectivele privind pierderea în greutate planul și la linia de timp pentru pierderea în greutate.

S-ar putea să constatați că unele blocaje la scăderea în greutate apar rapid în mintea dvs. Unele obstacole specifice pentru dvs. Deși blocajele pentru scăderea în greutate pot fi frustrant, nu trebuie să însemne că pierderea în greutate nu este posibilă. Scrieți fiecare dintre obstacolele dvs. Unul dintre cele mai mari obstacole în calea pierderii în greutate este găsirea timpului pentru a-ți exercita. Combinația dintre dietă și exerciții fizice este cea mai bună pentru pierderea în greutate pe termen lung.

Această cantitate de activitate sa dovedit a vă ajuta să pierdeți greutatea și să mențineți în greutate.

Cum să stabiliți obiective rezonabile de pierdere în greutate

Dacă aveți ore lungi de lucru, o navetă lungă, lucrați în schimburi de noapte, aveți o viață de familie ocupată sau conduceți o școală și de lucru, găsind timpul pentru a obține acea cantitate de activitate se poate simți aproape imposibilă. Pentru a vă ajuta să depășiți acest blocaj rutier și să vă activați în mod regulat, încercați programul fizic în activitatea dvs.

Profesionistii din domeniul sanatatii si fitness noteaza ca, daca planificati de fapt in exercitiu in rutina saptamanala, sunteti mult mai probabil sa respectati planul dumneavoastra si sa simtiti ca si cum ati avea timp sa petreceti activ. Uită-te la cartea de date, calendarul de telefon inteligent sau calendarul de e-mail.

Când aveți 10, 20 sau 30 de minute de timp? Amintiți-vă că exercițiile fizice nu trebuie să dureze două ore la sală. Poate fi o scurtă plimbare de 15 minute.

50 și se luptă să piardă în greutate

Totul contează. Pentru a renunța la sedentare la locul de muncă, discutați cu șeful sau cu managerul de birou despre posibilitatea instalării de birouri în picioare sau de trepte pentru a vă scoate de pe picioare.

cel mai bun heit pentru a pierde în greutate

Setați un cronometru care înseamnă că trebuie să vă ridicați și să mergeți la fiecare câteva ore. Există chiar și Încercați să faceți o plimbare pe pauza de prânz.

Un alt obstacol comun la pierderea în greutate este pregătirea meselor sănătoase și hrănitoare. Din nou, lipsa de timp vine ca baza acestui obstacol particular.

Obiective mici de pierdere în greutate

Mulți oameni au programări foarte ocupate și nu au întotdeauna timp sau energie pentru a merge la cumpărături, preparate alimentare și apoi să pregătească mese sănătoase.

În plus, aceștia pot găsi că fabricarea alimentelor de acasă și pregătirea zilnică a trei mese și gustări este prea multă muncă. Mâncarea în mod regulat sau comandarea în decolare poate duce la alegerea alimentelor nesănătoase, ceea ce poate duce la creșterea în greutate pe drum. În loc să așteptați până când sunteți înfometat să decideți ce gabriel gabriel iglesias pierdere mâncați, începeți în fiecare săptămână cu un plan de masă detaliat.

Luați câteva minute în fiecare săptămână pentru a vă pregăti planul. Scrieți mese de o săptămână. Includeți fiecare mic dejun, prânz, cină și gustare pe care intenționați să îl consumați pentru săptămână.

Acest plan de masă vă va ajuta să vă creați o listă de produse alimentare și să vă oferiți o viziune a păsărilor despre dieta dvs. Un alt obstacol pentru pierderea în greutate poate fi alimentele specifice. Atunci când anumite alimente sunt în jur sau sunt disponibile pentru dvs. Toată lumea are alimente "declanșatoare".

Acestea sunt elemente greu de spus nu, dificil de a avea o muscatura, dificil de a nu manca daca sunt in casa sau la birou si sunt ceva la care puteti merge cand sunteti stresati, depresivi, singuri sau plictisit.

pierdere în greutate cadouri pentru tatăl

Există anumite elemente pentru care tind să meargă? Iti place sa mananci cipuri sau popcorn in timp ce te uiti la TV? Grăbiți spre ceva dulce după cină?

Obiectivele de scădere în greutate

Este greu să ai doar o mână mică de nuci sau câteva biscuiți? Dacă simțiți că există unele dintre aceste alimente care declanșează în casa sau biroul dvs. De multe ori, o alunecare cu aceste alimente vă face să cădeați departe de calea pe dieta ta. Limitați achizițiile acestor alimente și bucurați-vă numai atunci când ieșiți să mâncați și nu le puteți aduce acasă. Încercați să utilizați jurnalul dvs. Tind să vă mâncați prea mult când sunteți plictisit, stresat sau trist?

Când petreceți timp cu o rudă cu care aveți o relație tensionată? După ce ați lucrat ore lungi? Eliminarea alimentelor declanșatoare este utilă, dar identificarea declanșatorilor dvs. Unele programe de dieting sau produse pot fi prea scumpe.

Chiar dacă acestea sunt în siguranță și duc la o pierdere în greutate sustenabilă, costul ridicat al acestora poate fi un obstacol important pentru pierderea în greutate.