Pierderea în greutate fără a face mișcare | Sfaturi | June

Va sări peste mese vă face să pierdeți în greutate. A pierde in greutate | Sfaturi | June

va sări peste mese vă face să pierdeți în greutate

Avertizări Pierzi în greutate dacă organismul folosește mai multe calorii decât consumă. Exercițiul este o modalitate de a realiza acest lucru, dar poate fi de neatins pentru unii oameni din mai multe motive - inclusiv probleme medicale, lipsa de timp sau lipsa de interes.

Prin urmare, este posibil să trebuiască să găsiți modalități alternative de a pierde aceste kilograme. Există multe modalități de a pierde în greutate și fiecare necesită dăruire și disciplină.

Dacă vrei să slăbești fără să faci mișcare, urmează sfaturile de mai jos. A calca Metoda 1 din 2: Planificați și motivați Stabiliți câte calorii aveți nevoie pe zi pentru a slăbi. O kilogramă de greutate corporală este egală cu aproximativ 3. Prin urmare, va trebui să arzi 3.

Aflați câte calorii puteți reduce din dieta zilnică.

PROGRAM DE PIERDERE ÎN GREUTATE FOLOSIND COARDA DE SĂRIT

Faceți acest lucru calculând mai întâi câte calorii aveți nevoie pe zi. Puteți face acest lucru căutând online un contor de calorii și apoi introducând greutatea, înălțimea, vârsta și nivelul de activitate.

De câte calorii are nevoie cineva variază de la persoană la persoană, deci este important să vă cunoașteți propriul număr personal. Stabiliți cât de repede doriți să slăbiți și scădeți numărul corespunzător de calorii din cantitatea zilnică recomandată. De exemplu, dacă doriți să pierdeți o kilogramă pe săptămână, va trebui să luați cu de calorii mai puțin pe zi pentru a consuma cu 3. Fii realist. Deoarece regimul dvs.

10 motive pentru care nu slăbești la o dietă vegană

Reducerea a 1. Acest lucru împiedică procesul de deșeuri. Elaborați un plan de dietă care să favorizeze pierderea în greutate. Dacă nu faceți mișcare pentru a arde calorii, va trebui să reduceți caloriile din dieta dumneavoastră. Dar cât de exact vei aborda asta? Țineți cont de următoarele instrucțiuni atunci când vă proiectați planul de dietă: Marcați reperele. Câtă greutate vrei să slăbești după o săptămână? După trei săptămâni?

În acest fel, chiar dacă nu vă atingeți obiectivele, lumina de la sfârșitul acelui mini-tunel va rămâne la vedere, iar motivația dvs. Zece kilograme în zece săptămâni este grozav, dar verificați-l după cinci săptămâni. Ești la jumătatea drumului? Alocați o anumită cantitate de calorii fiecărei mese.

Pentru micul dejun, rămâneți la de calorii, două mese mai mari de de calorii și două gustări de de calorii. Astfel știi exact ce poți și ce nu poți mânca. Nu uitați să vă promiteți recompense!

Dacă aveți un plan strict pentru a vă atinge obiectivele, motivul dvs.

Sari pentru pierderea în greutate. Sfoară pentru pierderea în greutate: sfaturi și trucuri

După două săptămâni de muncă grea, ce recompensă sperați să obțineți? Poate o zi de cumpărături? Un film frumos? Sifonul tău preferat? Asigurați-vă că includeți și aceste recompense în planul dvs. Un jurnal alimentar este o modalitate excelentă de a face acest lucru.

Nu sunteți obligat doar să vă confruntați cu ceea ce ați mâncat, ci trebuie să-l notați și să recunoașteți va sări peste mese vă face să pierdeți în greutate lucru. Admiterea pe hârtie că ați mâncat trei bucăți de tort la prânz poate fi exact motivația de care aveți nevoie. Găsiți un prieten cu care să lucrați sau cineva de încredere care să vă citească jurnalul.

Pierderea în greutate fără a face mișcare

Când vine vorba de plăceri vinovate, adesea ne strecurăm și ne iertăm prea ușor pentru asta. Dar știind că există cineva care va evalua acele obiceiuri dimineața este o motivație externă bună care te poate ține pe drumul cel bun. Cereți unui prieten sau unui membru al familiei să vă ajute să vă monitorizați dieta. Stai activ. Nu trebuie să faceți mișcare pentru a crește metabolismul.

Tot ceea ce faceți pentru a vă deplasa în continuare, de la treburile casnice până la plimbarea câinelui, vă va ajuta să vă îndepliniți obiectivele de slăbire.

va sări peste mese vă face să pierdeți în greutate

Intenția este să rămâi în picioare cât mai des posibil; nu trebuie să faci mișcare pentru asta. Încurajați tovarăși sociali mai activi.

Golf Frisbee, înot sau un picnic în parc cu prietenii va sări peste mese vă face să pierdeți în greutate toate activități care vă fac să vă mișcați. Mai mult, primești o gură de aer proaspăt cu el. Dacă vremea aruncă o cheie în lucru, mergeți la dans sau la paintball.

Cea mai bună motivație este un adevărat obiectiv pe termen scurt

Metoda 2 din 2: Tu ești ceea ce mănânci Bea multa apa. Apa face mai mult decât purifica corpul de deșeuri. Promovează digestia mai rapidă ceea ce te face să slăbești mai repededar te poate face și să te simți sătul înainte de mese - determinându-te să mănânci mai puțin. Apa are beneficii interminabile. De asemenea, vă poate accelera metabolismul!

23 de motive pentru care nu pierdeți în greutate - Iată soluția

Cercetări recente au arătat că consumul de jumătate de litru de apă rece poate crește semnificativ metabolismul după doar zece minute. Dacă bei așa timp de un an, vei arde Doar bând apă! Bărbații și femeile au, în general, nevoi diferite de apă. Bărbații au nevoie în general de trei litri pe zi, iar femeile puțin mai mult pierderea rapidă în greutate naturală doi.

Aceste cantități includ, de asemenea, alimente și alte băuturi, dar pentru pierderea în greutate, această cantitate ar trebui să conste în principal din apă deoarece menține foamea la distanță. Ignorați mizeria. Pur și simplu, alimentele procesate nu sunt bune pentru noi.

Valentin Vasile - Revvolution Science. Va rog sa cititi | Facebook

De fapt, cele mai multe date de expirare sunt acolo pentru decorare. Dacă păstrați alimente procesate, preambalate acasă, majoritatea nu vor începe să se strice sau să miroasă. Corpurile noastre nu sunt făcute pentru aceste alimente sintetice. Sunt de-a dreptul nesănătoși. Încercați să respectați o dietă naturală ori de câte ori este posibil. Dacă nu poți să-l faci singur în mod rezonabil, nu-l mânca. Dacă nu știi ce conține, nu mănâncă. Aceasta înseamnă că eliminați din alimentație toate alimentele procesate, inclusiv cele de tip fast-food.

Luați în considerare această oportunitate de a vă perfecționa abilitățile de gătit.

va sări peste mese vă face să pierdeți în greutate

Aruncă toate mâncărurile nedorite. Biscuiți, tort, plăcintă, chipsuri, băuturi răcoritoare etc. Dacă familia sau colegii de cameră au probleme cu asta, puneți totul într-un dulap și asigurați-vă că nu intrați înăuntru. Asigurați-vă că colegii dvs. Restaurantele sunt, de asemenea, printre vinovați.

Mai ales acum că porțiile devin din ce în ce mai mari și din ce în ce mai grase. Dacă doriți să socializați și să mâncați afară, optați pentru opțiuni mai sănătoase gândiți-vă la pește și legume și luați jumătate din el acasă.

Mănâncă mai multe fructe și legume. Acum, că consumați mai puține calorii, dacă mâncați alimente greșite, probabil că vă va fi foame des. Dar fructele și legumele sunt bogate în calorii, sățioase, sărace în calorii și cu conținut scăzut de grăsimi. Cu o dietă colorată, aproape că veți uita că urmăriți caloriile.

1. Cunoașteți diferența dintre grăsime și masă

Fructele și legumele nu sunt numai bune pentru talie și delicioaseci pot reduce și riscul de cancer și alte boli grave. La fel ca niciun alt grup alimentar, acestea oferă organismului dvs. Ai nevoie de mai multe motive? Pentru o gustare de aproximativ de calorii, puteți alege un măr sau o banană medie, o ceașcă de fasole verde aburită, o ceașcă de afine sau struguri, morcovi, broccoli sau ardei grași cu două lingurițe de humus. Dacă ți-e greu să gusti sănătos la serviciu sau în deplasare, gândește-te la câțiva pași înainte - pregătește-ți gustările din timp.