HIIT, campionul arderii grăsimilor și sănătății arteriale • World Class România

Zona de ardere a grăsimilor pubmed, AdipoSlim EXTREME | Sensilab - capsule pentru burta plată

Pagina principala Care este ritmul cardiac ideal pentru arderea grăsimilor?

Pierderea de grăsime yohimbină pubmedă

Ritmul cardiac este o modalitate excelentă de a măsura intensitatea exercițiului. Deci, cum puteți ajunge în zona ideală de ritm cardiac pentru arderea grăsimilor? Încercați să vă dați seama cât de greu trebuie să vă exercitați pentru a arde prin excesul de zona de ardere a grăsimilor pubmed Este vorba despre ritmul cardiac. Aflați mai multe despre știința din spatele ritmului cardiac ideal pentru arderea grăsimilor, precum și despre instrumentele pe care le puteți utiliza pentru a le măsura.

Ritmul cardiac și exercițiile fizice Corpul tău arde constant grăsimi. Din păcate, acest lucru nu înseamnă că poți să stai și să te aștepți să scapi de kilograme.

Când vorbesc despre acești factori, înseamnă cel mai adesea abateri de la norma pulsului de repaus - creșterea acestuia cu bătăi pe minut și păstrarea acestei stări pentru o perioadă de timp. Ritmul cardiac de odihnă la alergătorii de fond Ritmul cardiac normal de odihnă pentru un tânăr sănătos este de de bătăi pe minut. Dar o imagine diferită și o normă diferită sunt observate la alergătorii de distanță și la alți sportivi implicați în sporturi ciclice - ciclism, înot, schi. Mulți sportivi amatori și cu atât mai mult profesioniștii spun că ritmul cardiac de odihnă este de plus sau minus 40 de bătăi pe minut, iar pentru unii sportivi de rezistență, ritmul cardiac poate scădea la bătăi noaptea în vis.

Dacă doriți să ardeți greutate, va trebui să fiți mai activ. Există un mod foarte simplu de a măsura cât de activ sunteți cu adevărat: ritmul cardiac. Pur și simplu, cu cât faceți mai mult exerciții, cu atât ritmul cardiac este mai mare.

zona de ardere a grăsimilor pubmed

Ca întotdeauna, ar trebui să vă adresați unui medic înainte de orice modificare a regimului obișnuit de exerciții. Care este ritmul cardiac ideal pentru arderea grăsimilor? Asta înseamnă că antrenamentele de intensitate mai mică sunt mai bune la arderea grăsimilor? Ei bine, nu, aceasta este un pic o concepție greșită.

Deși corpul arde un procent mai mare din caloriile sale din grăsimi atunci când lucrezi la o intensitate mai mică, antrenamentele de intensitate mai mare arde mai multe calorii, ceea ce duce la cea mai mare pierdere în greutate.

Ritm cardiac optim pentru arderea grăsimilor - Calculator

Există o modalitate la îndemână de a vă stabili ritmul cardiac vizat. Mai întâi, trebuie să calculați ritmul cardiac maxim. Pentru a face acest lucru, scadeți curățați să eliminați grăsimea burtă și simplu vârsta dvs.

zona de ardere a grăsimilor pubmed

Deci, cum funcționează acest lucru în practică? Să vedem cum un tânăr de 25 de ani își va stabili ritmul cardiac ideal. Ritmul cardiac maxim al unui tânăr de 25 de ani esteceea ce înseamnă că ritmul cardiac ideal pentru arderea grăsimilor este de x 0,7 sau ,5 BPM bătăi pe minut.

Oferind timp corpului tău să se adapteze la o rată țintă mai mică, poți evita practicile de exerciții potențial nesănătoase sau nesigure.

zona de ardere a grăsimilor pubmed

De asemenea, trebuie să știți că anumite medicamente și medicamente pot afecta frecvența cardiacă, astfel încât oricine ia medicamente de acest gen poate avea o frecvență cardiacă ideală mai mică pentru arderea grăsimilor decât media. Bineînțeles, merită să ne amintim că ritmul cardiac țintă este doar un ghid, iar ritmul cardiac maxim real poate diferi cu BPM.

Dacă nu sunteți un sportiv profesionist, probabil că nu este nevoie să vă cunoașteți ritmul cardiac la un nivel atât de precis.

Cum îmi pot măsura ritmul cardiac? Există o mulțime de moduri diferite de a vă măsura ritmul cardiac: Aproape toată lumea știe cum să verifice un impuls și, deși această metodă de bază poate fi eficientă, există metode mult mai precise disponibile.

7 greseli cardio facute la antrenamente.

De asemenea, puteți să vă luați pulsul în orice moment în aplicația gratuită Health Mate. Aflați cum faceți acest lucru: luați-vă pulsul ca un profesionist.

Un dispozitiv de urmărire a ritmului cardiac purtat la încheietura mâinii, zona de ardere a grăsimilor pubmed Nokia Steel HR, este excelent pentru oricine dorește să-și monitorizeze ritmul cardiac. Urmărind tendințele ritmului cardiac pe parcursul zilei și nopții, puteți obține o înțelegere holistică a ritmului cardiac al corpului. Și prin angajarea opțiunii de ritm cardiac continuu în timpul antrenamentelor, puteți evalua starea de fitness.

O altă opțiune - probabil cea mai potrivită pentru sportivii profesioniști - sunt monitoarele cu curea toracică. Deși uneori sunt considerați a fi mai exacți decât dispozitivele de urmărire a ritmului cardiac pentru brățări, un studiu recent indică faptul că monitoarele pentru brățări pot oferi un nivel comparabil de precizie.

HIIT, campionul arderii grăsimilor și sănătății arteriale • World Class România

Cât de greu ar trebui să fac mișcare? Departamentul american de sănătate și servicii umane are câteva orientări privind activitatea fizică pentru adulți: de minute de activitate aerobă de intensitate moderată pe săptămână, cum ar fi tenisul sau mersul pe jos.

Pentru beneficii mai mari pentru sănătate, aceștia recomandă de minute pe săptămână. Activități de întărire musculară, precum ridicarea greutății sau benzi de rezistență, 2 sau mai multe zile pe săptămână.

Care este ritmul cardiac ideal pentru arderea grăsimilor?

Antrenamentul pe intervale este excelent pentru exerciții de intensitate ridicată, în timp ce cardio-ul ușor este ideal pentru antrenamentele de intensitate mai mică. Ești inspirat să intri în lumea zonelor de ritm cardiac? Singurul lucru de făcut acum este să te miști!